سبد خرید 0

بهترین رنگ های سال 2021 برای پارکت لمینت

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 3 مرداد 1400 در ساعت 0 : 57 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

همان گونه که می دانید پارکت لمینت ها امروزه دارای طرفداران فراوانی هستند و خیلی ها از این محصول برای پوشش کف خانه های خود استفاده می کنند. این محصول دارای مزیت های متعددی هستند و به خوبی می توانند پوششی زیبا برای خانه ها و دیگر مکان ها باشند. یکی از مسائل مهم در دکوراسیون داخلی ، رنگ بندی است و برای همین است که رنگ پارکت لمینت ها از اهمیت برخوردار است. در این مقاله به بهترین رنگ های سال 2021 برای پارکت لمینت پرداخته شده است.

پارکت لمینت چیست؟

پارکت لمینت نوعی کفپوش است که از چوب های فراوری شده ساخته شده است. چوب هایی که پارکت لمینت ها از آنها ساخته می شوند چگالی و مقاومت بالاتری دارند و تحت فشار و یک سری از کارها به این شکل درآمده اند.

به همین خاطر است که پارکت لمینت ها دارای مقاومت و ماندگاری بالاتری هستند و به خوبی می توانند پوششی عالی را برای یک مکان فراهم کنند. این کفپوش ها نسبت به کفپوش های چوب طبیعی مقاومت بالاتری در برابر رطوبت دارند و نیز ماندگاری بیشتری دارند.

تنوع طرح و رنگ در این محصولات بسیار خوب است و برای همین است که می توان از میان آنها مطابق با دکوراسیون داخلی، گزینه ای مناسب را انتخاب کرد. در این میان برخی رنگ ها در سالهای مختلف بیشتر به چشم می آیند. امسال که سال 2022 است نیز برخی رنگ ها برای پارکت لمینت ها مورد پسندتر هستند. در زیر به بهترین رنگ های ساال 2021 برای پارکت لمینت پرداخته شده است.

بهترین رنگ های سال 2021 برای پارکت لمینت

هیچ رنگی از دیگر رنگ ها بهتر نیست و این موضوع کاملا سلیقه ای است اما هر سال با توجه به سلیقه ها و گرایشات، برخی رنگ ها مورد توجه قرار می گیرند و به اصطلاح محبوب و ترند می شوند. در زیر به این رنگ ها پرداخته شده است. هر کدام از رنگ ها می توانند با توجه به نوع دکور داخلی مکان شما انتخاب گردند :

1.رنگ تیره :

تمایل به انتخاب رنگ های تیره برای پارکت لمینت ها و نیز دیگر کفپوش ها روز به روز در حال افزایش است. این کفپوش ها می توانند با دکورهای زیادی تناسب داشته باشند و در عین حال باعث کمتر دیده شدن کثیفی ها و دیگر چیزها شوند. بنابراین یکی از بهترین رنگ ها برای سال 2021 می تواند رنگ سیاه باشد. البته رنگ های دیگر هم که تیره هستند جزء رنگ های مناسب سال هستند.

2.خاکستری:

رنگ خاکستری به طور کل طرفداران زیادی دارد و این منحصر به پارکت لمنیت نمی شود. رنگ خاکستری یکی از بهترین رنگ هایی است که شما می توانید برای پارکت لمینت خود انتخاب کنید. شما می توانید پارکت لمینت های خاکستری را با دکورهای متفاوت خانه های خود تطبیق دهید و از آنها برای زیباتر کردن دکور داخلی خود استفاده کنید.

خود پارکت لمینت های خاکستری در طرح های مختلفی وجود دارند و شما می توانید از میان آنها دست به انتخاب بزنید. مانند رنگ تیره و سیاه ، رنگ خاکستری هم کثیفی ها و لکه ها را کمتر نشان می دهد و این خود می تواند یک مزیت باشد. البته شما باید به این موضوع توجه داشته باشید که هر از مدتی به خوبی پارکت لمینت ها را تمیز کنید تا هم نمای آنها زیباتر شود و هم بر عمر آنها افزوده شود.

3.رنگ سفید:

یکی دیگر از رنگ های سال 2021 برای پارکت لمینت ها ، رنگ سفید می باشد. رنگ سفید با دکورهای شاد و روشن تناسب دارد و افرادی که دوست دارند دکوری زیبا و روشن و جذاب داشته باشند می توانند از رنگ سفید برای پارکت لمینت های داخلی خود استفاده کنند.  جالب است بدانید که رنگ سفید برای پارکت لمینت ها ، یکی از محبوبترین ها برای پارکت لمینت می باشد. یادتان باشد که مولفه های دکوراسیون داخلی را به خوبی رعایت کنید تا دکوری زیبا و جذاب را با پارکت لمینت سفید داشته باشید.

4.رنگ کرم:

رنگ کرم از آن رنگ های پرطرفدار و جذاب است که برای پارکت لمینت ها هم بسیار زیبا است. شما می توانید با استفاده از پارکت لمینت کرم، پوشش کف خانه خود را زیبا و جذاب کنید. رنگ کرم، رنگ جذابی است که به خانه شما هیجان و انرژی می دهد و با دکورهای زیادی تناسب دارد و شما می توانید به خوبی از آن استفاده کنید. زمانی که رنگ کرم را به خوبی برای دکوراسیوم داخلی خود استفاده کنید، نتیجه ای بسیار خوب خواهید گرفت و می توانید از زیبایی دکور لذت ببرید.

5.رنگ طوسی :

یکی دیگر از رنگ های بسیار محبوب به ویژه در سال 2021 برای پارکت لمینت ها ، رنگ طوسی است. رنگ طوسی برای خیلی چیزها محبوبیت دارد و یکی از آنها پارکت لمینت است. رنگ طوسی می تواند به منزل یا دیگر مکان شما جلوه و رنگ آمیزی زیبایی بدهد. دقت داشته باشید که رنگ طوسی باید با دیگر مولفه های دکوراسیون داخلی(مانند رنگ دیوار، وسایل  و غیره) تناسب داشته باشد.

6.رنگ عسلی:

یکی از رنگ هایی که در سال 2021 در حال ترند شدن است، رنگ عسلی است که بسیار مورد پسند افراد برای پارکت لمینت ها قرار گرفته است. پارکت لمینت دارای رنگ عسلی در طرح های مختلفی وجود دارد و می تواند پوشش کف خانه شما را زیبا و جذاب کند. شما می توانید با استفاده از پارکت لمینت های عسلی، خانه خود را به جایی زیبا و جذاب تبدیل کنید.

این رنگ را شما باید با دکوراسیون مناسب خود استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید و بتوانید دکوری عالی را داشته باشید.

مولفه های دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی امروزه به یکی از مباحث مهم تبدیل شده است و شما باید به این مقوله توجه کنید. شما می توانید دکورهای زیبایی را با توجه به مولفه های دکوراسیون داخلی داشته باشید.

مولفه ها عبارتند از نورپردازی، ابعاد فضا، رنگ دیوارها،پوشش کف ، رنگ وسایل و چینش آنها  و دیگر موارد. شما باید این مولفه ها را به خوبی در نظر بگیرید و با توجه به انها دکوری زیبا و جذاب را برای مکان خود ایجاد کنید. طرح و رنگ متنوع و  مختلف پارکت لمینت می تواند به خوبی به شما کمک کند تا دکورهای زیبایی را برای خانه یا دیگر مکان ها داشته باشید.

نتیجه گیری

پارکت لمینت ها از چوب های فراوری شده ساخته می شوند و به همین علت دارای مقاومت و ماندگاری بالاتری نسبت به پارکت هی چوب طبیعی است. پارکت لمینت ها در طرح ها و رنگ های مختلفی به بازار عرضه می شوند تا بتواند سلیقه ها و نیازهای مختلف را تامین کند.

شما می توانید با رنگ های مختلف، دکورهای جذاب و زیبایی داشته باشید . هر سال برخی رنگ ها در میان استفاده کنندگان از محصولات پارکت لمینت ، محبوبیت بیشتری پیدا می کند.سال 2021 نیز به همین ترتیب است و برخی رنگ ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند و به اصطلاح ترند شده اند. 

اگر بخواهیم آنها را نام ببریم باید به چهار رنگ طوسی، عسلی، سفید و بلوند اشاره کنیم. هر کدام از این رنگ ها در نوبه خود جذاب و زیبا هستند و می توانند به خانه شما زیبایی و جلوه بدهند. در کنار این رنگ ها که در سال 2021 مشتریان بیشتری دارند، رنگ های تیره و خاکستری نیز بسیار پرطرفدار هستند.

در هنگام استفاده از پارکت لمینت ها باید به مولفه های دکوراسیون داخلی به خوبی توجه کنید تا بهترین نتیجه برای شما حاصل شود. مولفه هایی مانند نورپردازی اتاق، ابعاد فضا، رنگ دیوارها و پوشش کف اتاق و نیز رنگ وسایل و چینش انها از اهمیت برخوردار هستند و باید به آنها توجه کرد. اگر بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید در آخر از دکور زیبای بوجود آمده لذت خواهید برد.

مای دکوری

اگر دنبال خرید پارکت لمینت های باکیفیت یا هر محصول دکوراسیون داخلی دیگر هستید، فروشگاه مای دکوری می تواند گزینه ای عالی برای شما باشد. شما می توانید به خوبی با استفاده از این فروشگاه اینترنتی، انواع محصولات دکور داخلی را پیدا کنید و انها را به سرعت خریداری کنید. شما می توانید بهترین محصولات را با بهترین کیفیت و با قیمتی مناسب  از این فروشگاه خریداری کنید. محصول شما پس از چند روز کاری به دست شما خواهد رسید. مای دکوری به تمام نقاط ایران محصول ارسال می کند و از این بابت نگرانی خاصی وجود ندارد. مای دکوری تخفیف های بسیار خوبی را به مشتریان خود می دهد و از این طریق سعی می کند تا هزینه مشتریان خود را پایین بیاورد.

هم چنین مای دکوری خدمات پس از فروش بسیار خوبی دارد. در صورتی که محصول خریداری شده دچار مشکل شود با یک تماس برای ترمیم یا تعویض آن اقدام خواهد شد. مای دکوری خود را موظف می داند تا بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه کند و همواره این موضوع را اولویت اصلی خود می داند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()